Arena Tourism Poland (10-12 października 2013)

Arena Tourism Poland odbędzie się w Ostródzie w nowoczesnym Centrum Targowo – Konferencyjnym Warmii i Mazur, które dysponuje 20 000 m kw. powierzchni wystawienniczej, co daje trzecią pozycję pod względem wielkości w Polsce. Hala położona jest w otoczeniu mazurskich jezior i hoteli o wysokim standardzie, tuż przy drodze krajowej nr 7, prowadzącej z Gdańska do Warszawy, a jednocześnie – blisko wschodniej granicy, co ułatwia nawiązywanie międzynarodowych relacji biznesowych z tą częścią Europy.

Arena Tourism Poland w tym roku odbędzie się pod hasłem Spa&Wellness i będzie okazją do wymiany kontaktów i doświadczeń biznesowych. Magazyn Coaching jest patronem medialnym tego wydarzenia.

Główne atuty ATP to przede wszystkim:nowoczesna, dynamiczna formuła targów, bogate wsparcie branżowe – około 100 Hosted Buyer’sów z całej Europy, lokalizacja imprezy sprzyjająca integracji z partnerami z Rosji i Skandynawii oraz malownicza sceneria łącząca biznes z rekreacją.

Podczas Arena Tourism Poland zaplanowano:

  • Pokazanie firmy i umacnianie jej wizerunku na rynku branżowym,
  • Wymianę oraz rozszerzanie wiedzy nt. innowacji w turystyce,
  • Demonstrację produktów,
  • Degustacje kulinariów,
  • Zdobycie nowych klientów,
  • Wymianę oraz rozszerzanie wiedzy,
  • Możliwość poznania oczekiwań klientów,
  • Zawarcie nowych umów handlowych.

Dla kogo jest Arena Tourism Poland:

  • Producenci naturalnych kosmetyków Spa
  • Producenci wyposażenia Spa
  • Producenci wyposażenia hoteli w artykuły higieniczne
  • Przedstawiciele branży fitness
  • Producenci zdrowej żywności