Dotknij smatfona i… przeżyj orgazm!

Marka Durex ogłasza technologiczną rewolucję, która może odmienić życie seksualne par na całym świecie. Polega ona na… odłączeniu się od telefonu! Badania pokazują bowiem, że każdego dnia więcej czasu poświęcamy na kontakt ze swoim telefonem, niż z partnerem.

Naukowcy z Uniwersytetu w Durham sprawdzili, że 40% badanych opóźniało seks z partnerem, ponieważ było zbyt zajętych korzystaniem z nowych technologii. Inni natomiast spieszyli się, aby odpowiedzieć na wiadomość w social media, a 1/3 par przerwała stosunek seksualny ze względu na potrzebę odebrania telefonu. Co to oznacza? Niestety kochankowie często leżąc obok siebie w łóżku, przebywają w dwóch różnych, wirtualnych światach – obok siebie.

Wyłącz, aby włączyć… zmysły

Z tego powodu marka Durex ujawnia szczegóły projektu opracowanego przez Durexlabs i Siren Mobile. Od 3 marca stronę Durexlabs odwiedziły setki tysięcy ludzi, aby dowiedzieć się, co dokładnie marka przygotowała dla kochanków. Pary, które dobrowolnie zgłosiły się do eksperymentu, zostały zaskoczone… prostotą rozwiązania. Jak przekonuje Durex, by ulepszyć swoje życie seksualne wystarczy skorzystać z przycisku, który jest cały czas na wyciągnięcie ręki – przycisku OFF. Warto o tym pamiętać zwłaszcza podczas Godziny dla Ziemi, która w tym roku odbędzie się 28 marca, o 20:30. Aby przekonać się o sile zaproponowanego przez Durex rozwiązania, wystarczy wyłączyć urządzenia mobilne i… skupić całą swoją uwagę na partnerze.

Czytaj więcej: 10 zaskakujących faktów na temat seksu

– Technologia odgrywa bardzo dużą rolę w naszym życiu i związkach. Zastanawialiśmy się, czy można wykorzystać to w sposób konstruktywny dla życia seksualnego par na świecie i doszliśmy do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem jest to najprostsze. Po wielu konsultacjach z ekspertami, długich wywiadach i badaniach jasno stwierdziliśmy, że aby się połączyć, musimy się “odłączyć” – tłumaczy Ukonwa Ojo, szef Global Brand Equity w Durex.

Zaskoczeni?

Od wczoraj można oglądać film, który pokazuje ochotników zrekrutowanych przez markę Durex, w ich emocjonalnej podróży po nowych technologiach i zaproponowanemu rozwiązaniu.

Wideo uświadamia, że technologia niekiedy trzyma nas przy sobie jak niewolników. Marka Durex na podstawie wyników badań przeprowadzonych we współpracy z Uniwersytetem w Durham przekonuje w nim, że częste korzystanie z cyfrowych udogodnień w związkach powoduje niepotrzebne spięcia i nie sprzyja bliskości w związku i przyjemności… w łóżku.

Oczywiście technologia nigdy nie zastąpi ludzkich relacji. Prawdziwa chemia pomiędzy nami pochodzi przecież z intymności. Rozwój mobilnej technologii pozwala nam sięgać dalej i szerzej, poznawać nowe osoby i wchodzić z nimi w interakcje na całym świecie. Musimy jednak stale uczyć się i pamiętać o tym, by w sypialni skupiać uwagę na najbliższych nam osobach, nie zaś na smartfonach czy tabletach – przekonuje Susie Lee, CEO w Siren Mobile, która pracowała nad implementacją nowego projektu Durex.