Innowacyjny sposób na sukces – ADAMED SmartUP

MATERIAŁ PARTNERA

Dotychczasowe osiągnięcia młodych Polaków na międzynarodowej naukowej arenie świadczą o tym, że nasz kraj posiada ogromny kapitał intelektualny. Połączenie pasji do nauki z determinacją może być zalążkiem wspaniałej kariery, wystarczy tylko umiejętnie nią pokierować, by w pełni wykorzystać ten potencjał.

Wyzwania podjęła się Fundacja Grupy Adamed organizując już trzecią edycję innowacyjnego programu ADAMED SmartUP. Został on zainicjowany w 2014 r., mając na celu popularyzację nauk ścisłych i przyrodniczych wśród osób w wieku 15-19 lat oraz umożliwienie im rozwoju kariery naukowej.

Trzecia szansa dla najlepszych

Na stronie www.adamedsmartup.pl ruszyła rejestracja do trzeciej edycji programu ADAMED SmartUP. W pierwszym etapie rekrutacji młodzi geniusze zmierzą się z interaktywną grą naukową. Kolejne kroki to wysyłka dokumentów aplikacyjnych i rozmowy kwalifikacyjne, które wyłonią uczestników innowacyjnego obozu naukowego. Podczas niego młodzież będzie szkolić się w wybranej przez siebie jednej z czterech dziedzin: chemia i biochemia, medycyna i nauki medyczne, inżynieria i robotyka lub fizyka i nowe technologie. Rekrutacja wymaga wiedzy, umiejętności analitycznego myślenia, szybkiego łączenia faktów oraz dociekliwości, ale na wytrwałych na mecie czeka nie kolejny dyplom czy puchar, ale coś znacznie cenniejszego. Osoby o największym potencjale otrzymają dziesięciomiesięczną, merytoryczną opiekę wykwalifikowanych naukowców,  a także stypendium naukowe.

Wsparcie młodych talentów

Niezliczone rzesze uzdolnionych, młodych ludzi, potencjalnych Einsteinów, Tesli, Skłodowskich-Curie i Hawkingów, uczęszcza do szkół. Program ADAMED SmartUP, obejmując tę wyjątkową młodzież opieką naukową oraz umożliwiając im współpracę z uczelniami i instytutami badawczymi na wczesnym etapie edukacji, pomaga im rozwinąć talent i otwiera drzwi do wspaniałej kariery naukowej.

Więcej informacji o programie znajdziesz TUTAJ