Internetowe wideo jest dziś bardzo ważnym medium. Z badań wynika, że z YouTube najchętniej korzystają millenialsi, czyli osoby w wieku 18–34 lat – aż jedna trzecia z nich deklaruje, że sieć zastępuje im tradycyjną telewizję - piszemy w bieżącym wydaniu magazynu "Focus". Dziś każdy posiadacz smartfonu może umieścić film w internecie, a youtuberzy stanowią coraz poważniejszą konkurencję dla klasycznych mediów.

Jak nowe formy wideo wpływają na branżę filmową i reklamową? I dlaczego dobra opowieść wciąż jest ważniejsza od efektów specjalnych? O tym opowiedzą moi goście w studiu TOK FM: Rafał Baran, prezes 4FUN Media S.A. oraz Olgierd Cygan, pomysłodawca festiwalu Filmteractive, lider Deloitte Digital w Polsce oraz Europie Środkowej.

Przy okazji polecam audycje archiwalne o internetowym wideo, wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości, millenialsach i serialach.

Nowego odcinka „Człowieka 2.0” możecie posłuchać 30 września o godz. 14:40 (pierwsza część) i 15:40 (druga część) na antenie Radia TOK FM. Później będzie dostępny jako podcast na stronie archiwum audycji oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Kompletny spis odcinków znajdziecie na stronie WikiRadia. Zapraszam!