Poeci, malarze czy filmowcy mają dziś do dyspozycji media elektroniczne, dające im możliwość skontaktowania się z milionami odbiorców. Muszą jednak konkurować w nich z wszystkimi innymi produktami i usługami. Na czym polega dziś marketing kultury i jaką rolę odgrywają w nim nowe technologie? O tym opowiedzą Barbara Stawarz-García z Happy Content i Aleksandra Szymańska, dyrektor Instytutu Kultury Miejskiej w Gdańsku.

Przy okazji polecam audycje archiwalne o pokoleniu Y i pokoleniu Z, digitalizacji kultury, cyfrowej historii, mobilnym czytelnictwie, serialach, długich opowieściach i czatbotach.

Nowego odcinka "Człowieka 2.0" możecie posłuchać 15 kwietnia o godz. 14:40 (pierwsza część) i 15:40 (druga część) na antenie Radia TOK FM. Później będzie dostępny jako podcast na stronie archiwum audycji oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Kompletny spis odcinków znajdziecie na stronie WikiRadia. Zapraszam!