Przedsięwzięcie zorganizowane przez Wyższą Szkołę Promocji, obejmie 6 wydarzeń skupionych w okresie od 20 do 22 czerwca br. Wszystkie z nich zostaną zorganizowane w centrum Warszawy, Muzeum Techniki, Kinotece oraz placu przed Pałacem Kultury i Nauki. Przedsięwzięcie zostanie zrealizowane we współpracy z Odeon Rybarczyk Studio. Przedsięwzięcie zorganizowane jest pod patronatem focus.pl.

Program Weekendu z Reklamą:

20.06 (Piątek) godz. 10.00 Muzeum Techniki w Warszawie. Seminarium: „Postprodukcja obrazu filmowego. Technologie XXII wieku”. Seminarium obejmie prezentację, referat i dyskusję. Panel ma składać się z trzech części trwających po ok. 1,5 godziny o tematyce: 1. Efekty specjalne; 2. Korekta kolorystyczna filmu; 3. Montaż filmowy.20.06 (Piątek) godz. 18.00 Kinoteka. Przegląd: „Polski Film Reklamowy. Prehistoria”. Montaż polskich archiwalnych filmów reklamowych z komentarzem współczesnych im twórców.21.06 (Sobota) godz. 14.00 Plac przy PKiN od strony Al. Jerozolimskich. Koncert: „O groszku. Polska piosenka reklamowa”. Koncert bez komentarza.21.06 (Sobota) godz. 18.00 Kinoteka. Przegląd: „Reklamowe making-ofs”. Przegląd filmów dokumentalnych z realizacji produkcji reklamowych. Wybór spośród dokumentów zrealizowanych podczas produkcji polskich filmów reklamowych.22.06 (Niedziela) godz. 11.00 Muzeum Techniki w Warszawie. Seminarium: „Kompozycja muzyczna w reklamie”. Seminarium obejmie wprowadzenie z zakresu teorii muzyki, prezentację wybranych kompozycji i ich analizę oraz dyskusję. 22.06 (Niedziela) godz. 18.00 Kinoteka. Przegląd: „Kopytko. Polski humor w reklamie TV”. Prezentacja polskich filmów reklamowych opartych na technice humoru z komentarzem znanych satyryków.

Więcej informacji na tej stronie: http://www.wzr.wsp.pl/index.php