Będą promować na świecie projekty naukowo-technologiczne. To wielka szansa dla innowatorów

Kampania “Bringing tech&science closer to people” to pierwsza inicjatywa dedykowana popularyzacji najnowszych osiągnięć nauki i technologii na tak dużą skalę. mat.pras.

To pierwsza inicjatywa dedykowana popularyzacji najnowszych osiągnięć nauki i technologii na tak dużą skalę. Właśnie ruszył nabór.

Pionierska kampania

Przed innowatorami szerzej otwierają się drzwi do zagranicznych rynków. Będą mogli skorzystać z międzynarodowej promocji wśród fanów technologii, mediów, przedstawicieli przemysłu i biznesu. Właśnie ruszył nabór.

Kampania “Bringing tech&science closer to people” to pierwsza inicjatywa dedykowana popularyzacji najnowszych osiągnięć nauki i technologii na tak dużą skalę..

Realizowana pod patronatem UNESCO i z ponad 50 partnerami na całym świecie - obejmie 250 innowacyjnych projektów, które przez 3 miesiące popularyzowane będą w ponad 100 krajach.

Nabór projektów trwa do 31 grudnia

Właściciele technologii, startupy, firmy pracujące nad innowacyjnymi produktami
i technologiami mogą zgłaszać swoje projekty przez stronę www.closertopeople.com do 31 grudnia.

Do wyboru jest 10 kategorii tematycznych: transport i mobilność, nowe materiały i produkcja, IoT/IoE, wirtualna rzeczywistość, technologie komunikacyjne, elektronika, fintech, zdrowie i nauki przyrodnicze, energetyka i paliwa oraz bezpieczeństwo.

W styczniu rozpoczyna się drugi, trwający aż do maja, etap kampanii, poświęcony popularyzacji projektów wśród prasy, entuzjastów i profesjonalistów.

Duża szansa

- Naszym celem jest budowa świadomości, edukacja i mobilizacja środowisk, które mogą dostarczyć innowacyjnym projektom partnerów, propozycje współpracy i zamówienia – tłumaczą Katarzyna Janocha i Marek Kotelnicki, koordynatorzy kampanii. Projekty prezentowane będą organizacjom branżowym, izbom handlowym, inwestorom, akceleratorom itd.

- Dla właścicieli technologii, udział  w kampanii jest sposobem na zyskanie międzynarodowego uznania dla ich pracy i osiągnięć, ale przede wszystkim, na zdobycie nowych możliwości rozwoju czy komercjalizacji – dodają.

Na dużą skalę

Kampania organizowana jest przez Fundację Centrum Innowacji i Komercjalizacji Technologii (CIKT) oraz Internest, w ścisłej współpracy m.in. z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

Dotychczas wsparło ją już kilkadziesiąt lokalnych, narodowych lub międzynarodowych organizacji jak EuroScience, ETH Zurich, IAESTE itp. Honorowym Partnerem w Polsce zostało Ministerstwo Rozwoju.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.closertopeople.com.

Komentarze