Amazon, światowy lider sprzedaży online w tym tygodniu uruchomił sklep z przedmiotami drukowanymi w trójwymiarze (3-D Printing Store), który oferuje ponad 200 produktów, a w tym m.in. zabawki, biżuterię czy dodatki do wnętrz, które powstały dzięki wykorzystaniu druku 3D.
Nowy sklep opiera się na personalizacji. Kupujący mogą dopasować wszystkie parametry wedle własnego gustu i wybierać dowolny rozmiar i kolor produktów, a nawet materiał z którego będą zrobione. Wbudowane funkcjonalności pozwalają wybierać dowolne formy i kształty, a następnie obejrzeć końcowy efekt przed zakupem.
– Sprzedaż produktów drukowanych w 3D to początek wielkiej zmiany w handlu internetowym. Teraz klient nie musi już wybierać spośród określonej gamy produktów. Może za to dostosowywać ją dowolnie do własnych preferencji – mówi Petra Schindler-Carter, dyrektor sprzedaży Amazon.
Czytaj więcej: