Coaching Espresso: Empatia jako kompetencja przyszłości [WIDEO]

Nie ma wątpliwości, że empatia znajduje się na shortliście kompetencji przyszłości. Dlaczego jest aż tak ważna, jak ją rozumieć i jak ją w sobie rozwijać? Wyjaśnią w najnowszym odcinku „Coachingu Espresso” redaktor magazynu „Coaching” Sylwia Monostori i trener oraz coach z Training Tree – Marcin Capiga.
Coaching Espresso: Empatia jako kompetencja przyszłości [WIDEO]

Empatia to umiejętność patrzenia na świat i na innych ludzi sercem. Ważne w tym procesie są ciekawość, chęć poznania drugiego człowiek, uznanie, że każdy z nas jest inny i ma prawo takim być.  Kluczem do tego, żeby nie oceniać jest praca nad poczuciem własnej wartości.

Marcin Capiga w rozmowie z Sylwią Monostori wyjaśnia też, kim jest „analfabeta emocjonalny” i co to „twarda empatia”? Coach radzi również, jak poznać język emocji i jak go w sobie rozwijać?

Tutaj znajdziecie wszystkie odcinki „Coaching Espresso”. Szukajcie nas też na Spotify!