Coaching Espresso: Jak rozmawiać żeby się dogadać? Wszystkim zależy na porozumieniu
 [WIDEO]

W biznesie mówi się, że komunikacja to królowa kompetencji. Jest jedną z najważniejszych umiejętności lidera, przedsiębiorcy, pracownika. Często pracodawcy wymagają wysokich kompetencji komunikacyjnych. W nowym odcinku „Coachingu Espresso” Marcin Capiga z Training Tree odpowie na pytanie, dlaczego tak jest?

Sylwia Monostori, redaktorka prowadząca magazynu „Coaching”, i trener Marcin Capiga porozmawiają też o tym, jakie błędy komunikacyjne najczęściej popełniamy podczas rozmów na linii pracownik-pracownik oraz pracownik-przełożony, a jakie – prosząc o coś albo delegując zadania.

Jak rozmawiać, by nie tylko osiągnąć to, na czym nam zależy, ale także zyskać w rozmówcy sprzymierzeńca? Jak słuchać, żeby usłyszeć? I czym jest komunikacji bez przemoc, czyli czym różni się język żyrafy od języka szakala? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w nowym odcinku.

Tutaj znajdziecie wszystkie części „Coachingu Espresso”.