Polacy często nie szanują przestrzeni wspólnej. Wystarczy popatrzeć na parkingi samochodowe, alejki w supermarketach czy płoty i tablice obwieszone reklamami. W sierpniu wejdzie w życie tzw. ustawa krajobrazowa, która ma pomóc w opanowaniu reklamowego chaosu. Jednak reklama zewnętrzna zmienia się także pod wpływem nowych technologii. Czy elektroniczne plakaty, wirtualne przymierzalnie i e-papierowe etykiety sprawią, że nasze otoczenie stanie się bardziej estetyczne, a sprzedawcy skuteczniej dotrą do klientów? O tym opowiedzą moi goście w studiu TOK FM:
- Katarzyna Stefaniak, konsultant, trener i coach,
- Stefan Golonka, niezależny członek rad nadzorczych spółek z branży FMCG, inwestor w funduszu inwestującym w startupy,
- Paweł Marchelek, architekt rozwiązań biznesowych w Samsung Electronics Polska.
Polecam archiwalne audycje o inteligentnych miastach, ewolucji miast, nowych technologiach w sztuce i projektowaniu oraz beaconach.
Nowego odcinka “Człowieka 2.0” możecie posłuchać 6 czerwca po godz. 20 na antenie Radia TOK FM. Później będzie dostępny jako podcast na stronie archiwum audycji oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Zapraszam!