Hasztag #ryjkuzniara, a obok ordynarne słowa i wyzwiska, do których "dopasowuje" się twarz znanego dziennikarza. Jarosław Kuźniar w kampanii HEJTstop występuje ze swastyką, gwiazdą Dawida, z pejsami i wytatuowanym sierpem i młotem. Jest pomalowany na tęczowo, a w końcu obrzucony błotem.

Nowa kampania Stowarzyszenia Projekt: Polska zwraca uwagę na problem mowy nienawiści w internecie. Tzw. "hejt", czyli przemoc słowna potrafi ranić tak samo jak przemoc fizyczna. Krzywdzi i upokarza.

Jarosław Kuźniar sam podkreśla, że ofiarą mowy nienawiści pada regularnie. W spocie pojawiają się autentyczne wypowiedzi internautów, które kierowano pod jego adresem. 

Na stronie kampanii można zgłaszać przykłady mowy nienawiści, na które trafimy w internecie.

Dlaczego ludzie stosują mowę nienawiści i co się dzieje w głowie hejtera? Czytaj więcej!