Praca dla NASA kojarzy się z zaawansowanymi technologiami i naukami ścisłymi. Jednak, jak się okazuje, ważną rolę może w niej odegrać również wyobraźnia czy sztuka. Co więcej, przy zarządzaniu projektami kosmicznymi niezbędna jest umiejętność rozmawiania z ludźmi, zwłaszcza w różnorodnych zespołach, które są najbardziej kreatywne.

W jaki sposób można zostać inżynierem NASA? I czy w Polsce też rozwija się przemysł kosmiczny? O tym opowie mój gość w studiu TOK FM - Artur B. Chmielewski, polski inżynier i menadżer misji kosmicznych z Laboratorium Napędu Odrzutowego NASA, współautor książki „Kosmiczne wyzwania”.

Przy okazji polecam odcinki archiwalne o polskim przemyśle kosmicznym, technologiach satelitarnych, obserwacjach kosmosu i łazikach marsjańskich.

Nowego odcinka „Człowieka 2.0” możecie posłuchać 6 lutego o godz. 14:20 (pierwsza część) i o godz. 14:40 (druga część) na antenie Radia TOK FM. Później będzie dostępny jako podcast na stronie archiwum audycji oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Kompletny spis odcinków znajdziecie na stronie WikiRadia. Zapraszam!