Mówiąc o kulturze mamy najczęściej na myśli literaturę, sztukę, teatr czy film. Jednak jest to pojęcie szersze i bardziej różnorodne, o czym świadczą m.in. badania trendów kulturowych, prowadzone w Polsce. Obejmują one zarówno np. sondaże opinii publicznej, jak i monitorowanie zjawisk internetowych.

Jakie trendy dominują wśród Polaków w 2019 r.? I czy można z nich wywnioskować, w jakim kierunku zmierza nasza kultura? O tym opowiedzą moi rozmówcy w studiu TOK FM: Anna Rzeźnik, brand consultant w firmie doradczej CPC oraz Bartłomiej Brach z firmy brightlight.

Przy okazji polecam archiwalne odcinki audycji o młodzieży w internecie, digitalizacji kultury, marketingu kultury, długich opowieściach i mitach internetowych.

Uwaga - zmiana godziny emisji audycji! Nowego odcinka „Człowieka 2.0” możecie posłuchać 23 lutego o godz. 14:20 (pierwsza część) i o godz. 14:40 (druga część) na antenie Radia TOK FM. Później będzie dostępny jako podcast na stronie archiwum audycji oraz w aplikacji mobilnej TOK FM. Kompletny spis odcinków znajdziecie na stronie WikiRadia. Zapraszam!