Prototypowy Chevrolet Sequel powstał na podstawie samochodu GM Sequel. Auto  ma zasięg 480 km na jednym tankowaniu i rozwija prędkość do 145 km/godz. Napędzane jest trzema silnikami: dwa (o mocy 25 kW każdy) wprawiają w ruch koła tylne, jeden (65 kW) – przednie. Baki mieszczą 8 kg wodoru (pod ciśnieniem 700 atmosfer), a  ich napełnienie trwa osiem minut. Ogniwo paliwowe dysponuje mocą 73 kW (98 koni mechanicznych), dodatkowe 65 kW auto może czerpać z baterii. 

Podczas działania ogniwa paliwowego wodór łączy się z tlenem i powstaje, oprócz energii, para wodna. Plusem wielkim takiego napędu jest więc, że nie zanieczyszcza on otoczenia szkodliwymi substancjami. Oczywiście nie znaczy to, że jest to napęd w pełni ekologiczny: wodór też trzeba uzyskać, zazwyczaj produkuje się go z węglowodorów (głównie z gazu ziemnego) poprzez tzw. przetwarzanie z  parą wodną. W  wyniku procesu powstaje prócz wodoru dwutlenek węgla, który można wprawdzie wychwycić i magazynować pod ziemią, ale nie robi się tego.