Coraz więcej rzeczy kupujemy dziś online. Jak pokazują najnowsze badania Gemiusa i e-Commerce Polska, ponad 70 proc. internautów deklaruje, że robi takie zakupy. Dlaczego w ogóle lubimy kupować? Kiedy internet ułatwia nam zakupy? I czy dzięki niemu są one bardziej przemyślane i racjonalne, czy wręcz przeciwnie, bardziej impulsywne i emocjonalne?

Jan Stradowski, szef działu nauki "Focusa" zaprasza do studia TOK FM  specjalistów od nauki, technologii i nowych trendów, by dyskutować z nimi o tym, jak wygląda dziś nowa wersja Homo sapiens. W najbliższą sobotę po godz. 20 jego gośćmi będą dr Marzena Feldy, autorka książki „Sklepy internetowe: jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów”, prof. Grzegorz Mazurek z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego i  Mateusz Gordon, ekspert od e-handlu z Gemiusa.

Polecamy nasze artykuły:

* "Kupuję, więc jestem

* "Homo neurobiologicus rusza na zakupy"

Audycji można było posłuchać 23 marca po godz. 20. Teraz jest dostępna jako podcast w formacie MP3. Pobierz podcast