We wnętrzu ciężarówki kibice dwu przeciwnych drużyn będą oglądać na żywo mecze swoich reprezentacji narodowych. Jednocześnie nowoczesna aparatura medyczna rejestrować będzie fale mózgowe (za pomocą aparatury firmy Neurosky) oraz  fizjologiczne oznaki silnych emocji, takich jak pocenie się i przyspieszone bicie serca. Badana też będzie aktywność ruchowa fanów oraz częstość i głośność okrzyków (treści okrzyków badania nie uwzględnią, ale to może lepiej).

Ten ciekawy eksperyment, zorganizowany przez firmę Sharp, ma pokazać charakter kibiców różnych narodowości oraz pomóc wyjaśnić zjawisko kibicowania w ogóle. Doświadczenia uzupełnione zostaną przez wyniki ankiet, które wypełnić można np. na Facebooku. Miłośnicy futbolu mogą zrobić sobie test i dowiedzieć się, jakim są typem fana. Swój archetyp kibica (jeden z 16 – od „łowców chwały” poprzez „kibiców od święta”, „blefujących kibiców” do „fanów-długodystansowców”) poznają, odpowiadając jedynie na kilka pytań na profilu www.facebook.com/ SharpFanlabs lub korzystając z  aplikacji na Androida, iPhone’a i iPada (iOS).