Lektura obowiązkowa dla każdego coacha biznesowego

Jak stać się światowej klasy coachem biznesowym? Anne Scoular opisuje wszystkie cechy doskonałego coacha: od tych decydujących o tym, czy ktoś w ogóle nadaje się do tego zawodu, poprzez podstawowe i naprawdę skuteczne narzędzia oraz modele pracy, po bardziej zaawansowane techniki, które pomogą wejść do grona najlepszych specjalistów.

W tej książce znajdziesz wypróbowane i sprawdzone metody opracowane z myślą o kadrze kierowniczej najwyższych szczebli i stosowane przez wielu czołowych europejskich coachów biznesowych, prezesów, dyrektorów i konsultantów. Dzięki niej między innymi:

  • sprawdzisz, czy masz cechy niezbędne do tego, by zostać skutecznym coachem,
  • lepiej zrozumiesz istotę coachingu biznesowego i sposób jego działania,
  • nauczysz się słuchać,
  • opanujesz najbardziej przydatne narzędzia i techniki,
  • określisz osobiste granice w coachingu,
  • nauczysz się odpowiednio dobierać pytania do konkretnego klienta,
  • sprawdzisz, czy będziesz w stanie utrzymać się z coachingu.

Anne Scoular – po latach pracy w dyplomacji i bankowości międzynarodowej w toku kariery zawodowej uzupełniła kwalifikacje i zajęła się psychologią organizacyjną oraz coachingiem biznesowym. Jest współzałożycielką powstałej w latach dziewięćdziesiątych XX wieku renomowanej brytyjskiej firmy szkoleniowej Meyler Campbell. Prowadzony przez Meyler Campbell akredytowany kurs Business Coach Programme cieszy się doskonałą reputacją, którą zawdzięcza ukierunkowaniu na potrzeby świata biznesu, unikatowej metodologii i efektywności.

Brała udział w wielu projektach doradczych i akredytacyjnych w dziedzinie coachingu, realizowanych przez największe międzynarodowe organizacje. Prowadziła zajęcia warsztatowe z coachingu w ramach Sloan Programme – najbardziej zaawansowanego kursu z tej dziedziny oferowanego w London Business School. W 2009 roku znalazła się w gronie pięciu osób wybranych spośród najwybitniejszych światowych ekspertów, które zostały poproszone przez „Harvard Business Review” o wypowiedź na temat stanu badań nad coachingiem biznesowym.