To ta marka od 10 lat nosi miano lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce – zobacz, kto to!

W 2018 roku ŠKODA kolejny rok z rzędu została liderem polskiego rynku, sprzedając 69 565 samochodów. Sukces marki trwa nieprzerwanie od dekady. Wpływ na tegoroczne rekordowe wyniki marki miały premiery: nowej Fabii, udana ofensywa w segmencie SUV oraz udane aktywności marketingowe, z kampanią „Wszystko, co ważne” na czele.
To ta marka od 10 lat nosi miano lidera rynku motoryzacyjnego w Polsce – zobacz, kto to!

Pozostanie przez kolejny rok z rzędu niekwestionowanym liderem polskiego rynku nie byłoby możliwe gdyby nie zaufanie klientów, odświeżone portfolio modelowe oraz konsekwentny rozwój systemów zapewniających bezpieczeństwo. W 2018 roku marka wprowadziła do sprzedaży nową odsłonę swojego bestsellerowego modelu Fabia, umocniła pozycję w segmencie SUV prezentując ŠKODĘ KODIAQ RS, KAROQ SCOUT i SPORTLINE oraz przedstawiła nowy samochód kompaktowy, ŠKODĘ SCALA.

To co wyróżnia markę, to konsekwentnie realizowana strategia, polegająca na nieustannym unowocześnianiu dobrze znanych modeli oraz wprowadzaniu nowości w stale rozwijającym się segmencie SUV. Wciąż trwają również prace nad elektryfikacją gamy produktowej, czego pierwsze efekty ŠKODA zaprezentuje już w tym roku, oferując pierwszy model z napędem hybrydowym typu plug-in. Premierę tę poprzedzi wprowadzenie do oferty zelektryfikowanego modelu SUPERB. Marka w śmiały sposób zapowiedziała początek elektrycznej rewolucji, którą przeprowadzi w nadchodzących latach. Do 2025 roku SKODA będzie oferować modele elektryczne w aż pięciu różnych segmentach.