Swoją przygodę z dilerką gracze rozpoczną w ciemnych uliczkach i podejrzanych zakamarkach nieznanego miasta. Będą odmierzać porcje, szukać klientów i unikać narkotykowej policji. Jeśli wykażą się sprytem i umiejętnościami, gra pozwoli im się piąć po szczeblach przestępczej kariery i zdobywać szacunek i wpływy w półświatku.

 

Pomysł kontrowersyjnej gry narodził się jako odpowiedź na rosnącą popularność tematyki przestępczej w popkulturze. Prezes Movie Games, Mateusz Wcześniak, przywołuje m.in. hitowy „Breaking Bad” i „Narcos”.

 

– Jeśli ludzie lubią oglądać produkcje związane z kryminalnym półświatkiem, dlaczego mieliby nie chcieć wcielić się w rolę jednego z żyjących na krawędzi przestępców – mówi Wcześniak.

 

 

 

„Nikogo nie zachęcamy”

Do współpracy przy promocji gry firma zaprosiła warszawskiego rapera – Michała Kaplińskiego, znanego jako Małolat.

 

Tematyka gry i przedstawiony w niej świat nie są mi obce. Jeden z solowych debiutów odsłaniał kulisy mojej osobistej historii, w której występowałem w roli narkotykowego dealera. Nie od dziś wiadomo, że to co zakazane, jest najbardziej pociągające – mówi Małolat zapowiadając premierę gry.

 

Raper oraz twórcy gry opierają zarzuty, że Drug Dealer Simulator miałby nakłaniać młodych ludzi do rzeczywistego wejścia w przestępczy świat.

 

Celem gry nie jest zachęcanie nikogo do stania się dealerem, wręcz przeciwnie, pokazuje do czego takie postępowanie prowadzi. Nie mogę zdradzać szczegółów projektu, ale mogę zapewnić, że ten projekt będzie dla graczy ciekawym i wyjątkowym przeżyciem – podkreśla Małolat.

 

Diler to za mało?

Drug Dealer Simulator ma pojawić się na platformie Steam w pierwszym kwartale 2020 roku. Movie Games jednak nie zwalnia. Zachęcona popularnością DDS, która jeszcze przed sprzedażą zdobyła tysiące fanów, rozpoczęła pracę nad kolejnym symulatorem.

 

Tym razem gracz zostanie… paparazzi! Paparazzi Simulator zapowiadany jest na 2020 rok.

 

– Gracz wciela się w rolę „fotografa” pracującego dla różnych agencji. Na ich zlecenie musi dostarczać zdjęcia celebrytów. Aby zrealizować zadanie, musi wkradać się do domów celebrytów, przekupywać bouncerów i ochroniarzy, śledzić swoje „cele” i w odpowiednim momencie zrobić dobrej jakości fotografie – mając na to zaledwie kilka sekund – opisuje przebieg gry Lucjan Mikociak z Drago entertainment, spółki należącej do Movie Games.