Efektywne zarządzanie kontaktami biznesowymi

Wprowadzony przez DYMO® na polski rynek system CardScan®; to połączenie szybkiego skanera wizytówek oraz najnowszej wersji oprogramowania do zarządzania kontaktami biznesowymi. System umożliwia szybkie gromadzenie i łatwe administrowanie pozyskanymi kontaktami. Dedykowany jest menedżerom, którzy cenią sobie wygodne i efektywne rozwiązania, przydatne w prowadzeniu mobilnego stylu życia.

Aby pozyskać dane kontaktowe przy użyciu CardScan® v9, wystarczy wsunąć wizytówkę w szczelinę skanera. Urządzenie automatycznie skanuje, a następnie przetwarza grafikę napisu na ciąg znaków. Zeskanowany tekst jest następnie zamieszczany w odpowiednich polach elektronicznej książki adresowej. Dane do bazy można również wprowadzać za pomocą funkcji „przeciągnij i upuść” – w ten sposób można pozyskać tekst z wiadomości e-mail, strony internetowej lub innego dokumentu elektronicznego.

Oprogramowanie do zarządzania kontaktami, dołączone do zestawu, pozwala na szybkie odnalezienie kontaktów i ich podział na kategorie. Tworzoną bazę kontaktów można w każdej chwili wyeksportować do plików takich formatów jak: Microsoft Outlook®, Outlook® Express, Microsoft Excel® czy Palm® Desktop. System umożliwia także płynną synchronizację stworzonej bazy z książką adresową Mac® (w przypadku modelu CardScan® Executive v9).

Inną funkcjonalnością systemu jest możliwość wydruku pozyskanych kontaktów na drukarce etykiet DYMO® LabelWriter™ – bezpośrednio z poziomu oprogramowania CardScan®. Dzięki temu stworzenie zestawu samoprzylepnych etykiet adresowych do osób w bazie możliwe jest poprzez zaledwie kilka kliknięć myszką. Z kolei wbudowana funkcja Image View pozwala użytkownikom na przeglądanie zdjęć zeskanowanych wizytówek.

Skaner zasilany jest poprzez, dostępny w zestawie, kabel USB łączący go z komputerem. Urządzenie umożliwia skanowanie wizytówek w 7 językach z 14 różnych krajów. Okres gwarancji sprzętu wynosi 2 lata. Dodatkową zaletą produktu, w przypadku modelu CardScan® Executive v9, jest 30-dniowa bezwarunkowa gwarancja zwrotu pieniędzy.

– Mimo postępu technologicznego wymiana wizytówek w trakcie spotkań biznesowych jest nadal bardzo popularna, dzięki jej głębokiemu zakorzenieniu w kulturze biznesowej. CardScan to idealne wsparcie menedżera prowadzącego mobilny styl życia. Jak każde urządzenie z rodziny DYMO, łączy w sobie wydajność pracy z wysoką jakością obsługi użytkownika – podkreśla Agnieszka Dyktyńska, Trade Marketing Manager w Newell Rubbermaid Poland, odpowiedzialna za rozwój produktów DYMO® na rynkach Europy Wschodniej.

Gama produktów CardScan® v9 obejmuje trzy modele, zróżnicowane pod kątem oczekiwań użytkownika. Najtańszy spośród nich – CardScan® Personal v9 – to precyzyjny monochromatyczny skaner wielkości dłoni, z łatwością mieszczący się w specjalnej torebce podróżnej, dołączonej do zestawu. Urządzenie skanuje wizytówkę w ciągu 5 sekund, a w zestawie znajduje się 1 licencja na oprogramowanie do zarządzania kontaktami. Z kolei CardScan® Executive v9 to zaawansowane urządzenie dla zaawansowanych użytkowników. Wykonuje pełne skanowanie wizytówki w ciągu 3 sekund, a oprogramowanie współpracuje także z komputerami Macintosh®. Dodatkowa funkcjonalność umożliwia skanowanie wizytówek bezpośrednio do programu Microsoft Outlook®. W zestawie znajduje się 1 licencja na system do zarządzania kontaktami, istnieje jednak możliwość użytkowania go przez kilku użytkowników poprzez zakup dodatkowych licencji. Model CardScan® Team v9 stanowi rozszerzenie modelu Executive o 1 dodatkową licencję. Dzięki temu użytkownik może udostępnić pozyskane przez siebie dane innej osobie za pomocą funkcji ochrony hasłem.

System CardScan® v9 to jeden z kilku produktów wprowadzonych przez DYMO® na polski rynek w tym roku. Gamę nowości DYMO® uzupełniają: podręczne urządzenie drukujące LabelManager™ PnP (sprzęt typu Plug&Play), drukarka etykiet DYMO® LabelManager™ 420P, a także cyfrowe wagi DYMO® do listów i przesyłek.

Więcej:Newsskanery