Wizja przyszłości według lidera innowacji

Zdrowie jamy ustnej przekłada się bezpośrednio na zdrowie naszego całego organizmu. W wizji przyszłości kreowanej przez Oral-B, dzięki innowacyjnej pielęgnacji jamy ustnej, ludzie będą żyli dłużej i zdrowiej. Będzie to możliwe dzięki codziennemu używaniu urządzeń dostarczających informacji umożliwiających diagnozę i profilaktykę stanu naszego uzębienia bezpośrednio
w domu.   

– Biometric Health Tracker Concept to nasz pomysł na wszechstronne urządzenie, które ma na celu poprawę stanu jamy ustnej i zdrowia w ogóle. Nie jest to jeszcze gotowy produkt. To wizja, która ma nam ułatwić pracę nad innowacyjnym projektem z udziałem dentystów, badaczy zewnętrznych i naukowców Oral-B. Wspólnie chcemy odkryć nieskończone możliwości, jakie dają inteligentne urządzenia do higieny jamy ustnejmówi Stephen Squire, globalny dyrektor ds. marki Oral-B.

Nowa szczoteczka Oral-B Genius X drogą do przyszłości

Oral-B nieustannie wprowadza innowacje pomagające zrealizować powyższą wizję. W tym roku marka opracowała nową szczoteczkę elektryczną Oral-B Genius X – najnowocześniejszą szczoteczkę w historii Oral-B.Urządzenie zaprojektowane we współpracy z dentystami oferuje zupełną nowość: dzięki sztucznej inteligencji szczoteczka pomaga użytkownikom wypracować najbardziej efektywne sposoby szczotkowania oraz sprawdza, którym obszarom jamy ustnej użytkownik poświęca najwięcej uwagi, wskazując jednocześnie te, które wymagają dodatkowej pielęgnacji.  

Oral-B GENIUS X to uzupełnienie oferty szczoteczek elektrycznych Oral-B z okrągłą główką. Sprzedawana jest w zestawie z nowym, eleganckim i nowoczesnym etui podróżnym, które służy jako ładowarka do szczoteczki i urządzeń USB takich jak smartfon, dzięki czemu podróżowanie ze szczoteczką elektryczną zyskuje dodatkową użyteczność. 

 

Poza Oral-B Genius X w portfolio marki znajdują się m.in. produkty do higieny jamy ustnej takie jak:  

 

  1. Najlepsza pasta Oral-B – Gum & Enamel Repair, która pomaga zapobiegać wczesnym objawom choroby dziąseł.
  2. Szczoteczki dla dzieci i młodzieży Oral-B Teen, Junior i Kids, dzięki którym codzienne szczotkowanie staje się niezapomnianą zabawą.
  3. Innowacyjne aplikacje mobilne takie jak aplikacja Oral-B i Disney Magic Timer, które uczą i motywują niezależnie od wieku i pochodzenia. Chociaż większości osób wydaje się, że myją zęby przepisowe 2 minuty, to przeciętnie szczotkują je od 30 do 60 sekund. Dzięki aplikacji Oral-B udało się zwiększyć średni czas szczotkowania zębów do 2 minut i 22 sekund – to nawet dłużej niż minimalny czas zalecany przez dentystów.

 

O marce Oral-B

Oral-B® to światowy lider na rynku szczoteczek do zębów wartym ponad 5 mld dolarów. Produkty marki należącej do firmy Procter & Gamble obejmują manualne i elektryczne szczoteczki do zębów dla dzieci i dorosłych, irygatory do płukania jamy ustnej i produkty do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych, w tym nici dentystyczne.

 

O firmie Procter & Gamble

Firma P&G wspiera konsumentów na całym świecie poprzez jedno z najmocniejszych na świecie portfolio cieszących się zaufaniem i znanych z wysokiej jakości marek, takich jak Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, FArtificial Intelligencery®, Febreze®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® czy Whisper®. P&G prowadzi działalność w blisko 70 krajach. Aktualności oraz więcej informacji nt. P&G i marek dostępne na stronie: https://www.pg.com/pl_PL/

 

###

Technology Q&A’s:

 

  1. When you talk about Artificial Intelligence, what exactly do you mean?

It is the science and engineering of making intelligent machines that have the ability to achieve tasks normally requiring human intelligence. Take our Genius X-brush: It is capable of tracking individual‘s brushing technique and give advice of how to improve based on the outcome. As the app has learned from 1000’s of brushers about their brushing styles – so it can instantly recognize your natural brushing technique.

 

  1. Is this Machine learning?

The AI algorithm behind our Genius X brushing system has been trained with 1000s of real consumers brushing in a lab. This is why it knows 1000s of brushing styles and can recognize yours. The algorithm is located in the Oral-B app and does NOT learn from the consumers that buy our brush. They benefit from what our system has learned in the lab. This doesn’t mean that our system will not continue learning – we only want to make sure that it learns from real consumers in the lab that KNOW that our app is learning from them. We do NOT want to learn from real consumers that have bought the brush and use it at home. The privacy and safety of our consumers regarding their data is key. In the future, consumers will be receiving improvements through app updates – based on what the system learns in the lab.

 

  1. You say the tech is seamless, intuitive and easy to use. What do you mean by that?

Consumers should brush like they want. The goal is not to change styles but to help improve outcomes. That means when consumers open the app they are free to move naturally, multitask, take a shower – everything they usually do while brushing is possible. As long as the app is connected, the AI brushing algorithm starts automatically when they connect the brush.