Plus Bank S.A. uruchomił bramkę płatniczą dla klientów Plusa
Polacy pokochali BLIKA. Ten system płatności mobilnych podbił nasze serca i nic dziwnego, że obecnie jest jedną z najpopularniejszych metod płatności w kraju nad Wisłą. Korzysta z niego około 13 mln użytkowników i tylko w 2022 roku wykonali oni ponad miliard transakcji. BLIKIEM zapłacimy w sklepach, za przejazd taksówką czy zamówione jedzenie, a coraz więcej operatorów pozwala też na opłacenie faktur tą metodą. BLIK jest wygodny, szybki i bezpieczny, bo nie musimy podawać w sieci żadnych wrażliwych danych, ograniczając się tylko do sześciocyfrowego kodu, natomiast akceptacja transakcji przebiega w aplikacji mobilnej.
Także klienci sieci Plus dostali teraz do dyspozycji taką metodę płatności. Plus Bank wprowadził bowiem własną bramkę płatniczą, która pozwala zapłacić BLIKIEM za usługi telekomunikacyjne operatora. Dzięki temu faktury online będzie można opłacać jeszcze szybciej i wygodniej, a na dodatek jeszcze bezpieczniej, co z pewnością spodoba się wielu klientom.
Od lipca Plus Bank umożliwia realizację transakcji płatniczych z wykorzystaniem BLIKA za pośrednictwem własnej bramki płatniczej. Dostawcą platformy jest Visiona, która zapewnia rozwiązania związane z procesami płatności elektronicznych. Na razie jeszcze funkcja jest dość ograniczona i możemy opłacać tylko faktury za usługi telekomunikacyjne, ale spokojnie, w najbliższych tygodniach pojawi się też bramka pozwalająca na opłacanie usług telewizyjnych Polsat Box. W przyszłości natomiast Plus Bank rozszerzy funkcjonalność wdrożonej bramki o kolejne metody płatności. Jednak jeszcze nie wiemy, kiedy dokładnie to nastąpi.