Plus Światłowód — gdy internet dopasowuje się do twojego życia
Pierwsza z kampanii koncentruje się na Światłowodzie Plusa, prezentując go jako niezawodne serce domowej rozrywki. W zabawnym spocie reklamowym, głównym bohaterem staje się pies, który nieoczekiwanie przejmuje kanapę. Co wtedy z wieczornym meczem czy ulubionym serialem? Żaden problem! Kampania przekonuje, że dzięki elastyczności i niezawodności światłowodu Plusa, możesz cieszyć się rozrywką z każdego zakątka domu, na dowolnym urządzeniu. Przekaz jest jasny: miejsca mogą się zmieniać, ale Twoja rozrywka pozostaje nieprzerwana.
Spot “Piesek rządzi kanapą, ale ty rządzisz internetem!” promuje ideę, że technologia ma wspierać codzienność, a nie narzucać ograniczenia. Światłowód Plusa ma zapewnić każdemu domownikowi swobodę i własną przestrzeń cyfrową, umożliwiając wspólne chwile tu i teraz, bez względu na to, czy oglądacie coś razem, czy każdy korzysta z sieci w innym pokoju. Uzupełnieniem kampanii światłowodowej będzie konkurs z pupilami w tle, którego szczegóły będzie można znaleźć na profilach Plusa w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, X).


Plus na Kartę — gigabajty dobrego humoru bez limitu
Drugi filar nowej strategii Plusa to kampania dla oferty Plus na Kartę, która stawia na śmiech jako uniwersalny język relacji. Pod chwytliwym hasłem “To giga ważne, żeby się śmiać”, Plus przypomina, że gigabajty to dziś znacznie więcej niż tylko dane – to nieograniczona przepustka do codziennej porcji dobrego humoru. A teraz – bez limitu!
Kampania podkreśla, że wspólne oglądanie memów, rolek czy zabawnych filmików stało się integralną częścią naszej codzienności, a do tego potrzebny jest internet bez ograniczeń. Nowa oferta internetu Bez Limitu w Plusie Na Kartę to idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą dzielić się uśmiechem bez stresu o zużycie pakietu. To bezpośrednia odpowiedź na potrzeby użytkowników, którzy codziennie czerpią z internetu rozrywkę, budują relacje i poprawiają sobie nastrój. Spoty zobaczymy już w telewizji i internecie, z treściami dopasowanymi do różnych grup odbiorców.
Obie kampanie Plusa wyraźnie stawiają na emocje i rzeczywiste potrzeby użytkowników, odchodząc od czysto technicznych komunikatów na rzecz budowania narracji wokół wygody, wspólnego czasu i nieograniczonej rozrywki.