Autentyczność

Dziel się swoimi pasjami z innymi

 

Blog

Idealne miejsce, by zaprezentować swoją wiedzę, doświadczenie i spostrzeżenia.

 

Content

To, co masz do powiedzenia, jest twoim największym atutem

 

Design

Zadbaj o dobre, intrygujące zdjęcie, stopkę e-mailu, referencje i osiągnięcia, które będą łatwe do znalezienia przez innych etc. Nie oszukuj, ale nie bądź też zbyt skromny czy uładzony

 

E-mail

Zbuduj bazę kontaktów, a nawet stwórz własny newsletter

 

Followersi

Twórz własną sieć, nie tylko wśród znajomych, ale także tych, którzy podzielają twoje pasje i zainteresowania lub których interesuje tematyka, którą się zajmujesz google zadbaj o SEO, niech cię łatwo znajdą za pośrednictwem wyszukiwarki

 

Help

Pomagaj, także bezinteresownie, bo karma wraca...

 

Influencerzy

Poszukaj u nich wsparcia klucz „ta fraza”, keyword, z którą cię powiążą (lub wręcz zaszufladkują) jako specjalistę

 

LinkedIn

Nieodzowny kanał Digital Personal Brandingu

 

Media i network

Wykorzystaj media, a zwłaszcza sieć do dystrybucji swojej wiedzy, przemyśleń i budowy wizerunku