Zobacz najlepsze propozycje na prezent dla kogoś, kto:

szuka narzędzi, by lepiej zarządzać 

Jak udzielać feedbacku nastawionego na wzrost i rozwój? Jakie mity i fałszywe przekonania dotyczące przywództwa, motywacji, zarządzania sobą, czasem czy zespołem nas ograniczają i jak się im przeciwstawiać? Odpowiedzi na te i inne pytania w książkach M. Tamry Chandler i Marcusa Buckinghama, badacza w Instytucie Gallupa.

http://www.mtbiznes.pl/b2687-feedback-inne-brzydkie-slowa.htm
http://www.mtbiznes.pl/b2584-dziewiec-klamstw-o-pracy.htm 

chciałby lepiej się komunikować

Dla nauczycieli i wykładowców, którym zależy, by wiedza przylgnęła do mózgu odbiorcy, marketingowców, którzy chcą, żeby wiedza o produkcie została z klientem do grobu, czy liderów, którzy chcą motywować i inspirować. Porwać publiczność i zapaść słuchaczom w pamięć pomogą międzynarodowy bestseller braci Heath o tym, jak stworzyć chwytliwe treści, które skutecznie „przyczepią się” do mózgu odbiorcy, oraz przewodnik po myśleniu wizualnym od Jadźka Rysuje, który pozwoli lepiej zrozumieć i zapamiętać treść każdego naszego komunikatu.

http://www.mtbiznes.pl/b2666-przyczepne-historie.htm
http://www.mtbiznes.pl/b2690-notatki-wizualne.htm 

interesuje się rozwojem osobistym


Z pewnością znasz kogoś, kogo stale odkłada wszystko na później. Albo kobietę, która chciałaby zmienić swoje życie, ale blokują ją najróżniejsze wymówki i stereotypowe wyobrażenia o tym, co można czy wypada. Obie osoby z pewnością skorzystają z narzędzi pomagających planować i realizować marzenia, zawartych w książkach Sam Horn i Rachel Hollis.

http://www.laurum.pl/b2562-jutro-nie-ma-takiego-dnia-w-tygodniu.htm 
http://www.laurum.pl/b2663-dziewczyno-przestan-ciagle-przepraszac.htm 

pasjonuje się gospodarką i nowymi technologiami


Prof. Kołodko wyjaśnia, co i dlaczego dzieje się w lokalnej i globalnej gospodarce; dzieli się z czytelnikami m.in. przemyśleniami dotyczącymi polskiego systemu emerytalnego czy skutków pandemii COVID-19. Rana Foroohar z kolei przygląda się gigantom BigTech i podpowiada, jak można bronić się przed mroczną stroną cyfrowych technologii.  

http://www.poltext.pl/b2665-od-ekonomicznej-teorii-do-politycznej-praktyki.htm 
http://www.poltext.pl/b2684-nie-czyn-zla.htm 

chciałby żyć i pracować bardziej kreatywnie


Wykonując zadania wymagające kreatywności, powinniśmy zanurzyć się w nich bez pamięci. O tym, jak nauczyć się odcinać od rozpraszających rzeczy, takich jak choćby Facebook czy Messenger, i skupić na głębokiej pracy twórczej, przeczytać można w książce Briana Solisa. Z kolei w książce wykładowców Stanford d.school odnajdziemy sposoby na zbudowanie w swoim zespole czy w swojej firmie kultury, w której pielęgnuje się zaangażowanie, innowacyjność i współdzielenie celów.

http://www.mtbiznes.pl/b2688-sila-koncentracji.htm 
http://www.mtbiznes.pl/b2614-kreatywne-rytualy-przydatne-w-pracy.htm 

za cel w nowym roku postawił sobie płynne czytanie po angielsku


Prawie każdy z nas uczy bądź uczył się języka angielskiego. Czemu by więc nie zacząć czytać w tym języku? Większość ludzi obawia się, że nie da sobie rady. Pomóc mogą książki z serii Klasyka po Angielsku. Oryginalne teksty powieści opatrzono na marginesach każdej strony minisłownikiem, a po każdym rozdziale znajomość tekstu sprawdzić można w ćwiczeniach, testach i łamigłówkach. Do każdego tytułu z serii dołączono darmową wersję audio, by czytelnik mógł również słuchać i ćwiczyć akcent.
          
http://www.poltext.pl/k187-klasyka-po-angielsku.htm 

szuka praktycznego prezentu dla dzieci


Jak zachęcić dzieci do czytania? Jak sprawić, by same chciały uczyć się angielskiego? Ta nowa seria dwujęzycznych książek sprawi, że dla młodych czytelników nauka języka stanie się przyjemnością. Wciągające baśnie można czytać po polsku i angielsku jednocześnie lub słuchać – do książki przygotowano również darmowego audiobooka w formacie mp3, dzięki któremu dzieci mogą nie tylko poznać poprawną wymowę słów, ale także rozwijać swoją wyobraźnię.

http://www.poltext.pl/k230-angielski-dla-dzieci.htm