Zmodyfikowany został układ magazynu, uporządkowana zawartość, a całość zyskała nową, świeżą oprawę graficzną. Autorem makiety jest Michał Janicki - dyrektor artystyczny magazynu „Focus”.

Odnowiony layout to nie wszystko. Lipcowy „Focus” jest bardziej różnorodny, a zakres poruszanych tematów znacznie się poszerzył. W magazynie znajdują się zarówno informacje o innowacjach technologicznych i sprzęcie do badań kosmosu, jak i materiały o problemach socjologicznych, przyrodzie czy historii nauki.

- Zmiany są efektem rozmów z czytelnikami i analizy ich zainteresowań zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w internecie – mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny „Focusa”. – To także wynik ciągłej ewolucji na rynku mediów. Nasi czytelnicy oczekują tekstów różnorodnych i ciekawych, ale przede wszystkim rzetelnie pokazujących jak nauka wpływa na otaczający nas świat i nasze życie. „Focus” chce nie tylko informować o tym, co w nauce ważne i warte poznania - chce również dyskutować o bieżących wydarzeniach w świecie medycyny i technologii.

 

CO SIĘ ZMIENIA?

Wprowadzone zostały nowe działy. Pierwsza część to krótkie informacje o najnowszych wydarzeniach naukowych z Polski i świata. W dziale Innowacje prezentujemy rewolucyjne rozwiązania technologiczne – od tych stosowanych w transporcie i motoryzacji po takie, które trafiają do domowej elektroniki. Innowacje tworzą ludzie – „Focus” przedstawia zatem również wybitnych polskich naukowców. A do zespołu felietonistów dołączyła dr Aleksandra Przegalińska – światowa ekspertka w dziedzinie nowych technologii i sztucznej inteligencji.

Od teraz w sekcji Odkrycia na stałe zagoszczą materiały o medycynie, technologii, kosmosie i przyrodzie, a w części Człowiek – o psychologii i socjologii. Materiały o historii nauki także znalazły swoje stałe miejsce. A ponieważ czytelnicy lubią krótkie formy, wprowadziliśmy notki w postaci Czy wiesz że…, z zaskakującymi informacjami z wielu dziedzin nauki.

Mocną stroną „Focusa” zawsze były infografiki – teraz będzie ich jeszcze więcej. Redakcja „Focusa” współpracuje z najlepszymi grafikami w Polsce i na świecie, aby pokazać nawet najbardziej skomplikowane mechanizmy i procesy w atrakcyjny sposób. Piękne infografiki będą też w części pytań i odpowiedzi – Jak to działa.

Czerwcowy numer w sprzedaży od 22 czerwca 2018! Zapraszamy do lektury.

ZOBACZ SPIS TREŚCI >>>