Santander Mobile dla dzieci
Aplikacja Santander Mobile dla najmłodszych użytkowników kierowana jest do dzieci w wieku od 7 do 12 lat. Została przygotowana z myślą o wygodzie i najmłodszych użytkowników, ale nie zabrakło też funkcji bezpieczeństwa. Dzięki nim od najmłodszych lat dzieci mogą nauczyć się dobrych praktyk i ochrony swoich finansów.
Aplikacja dla dziecka wymaga oczywiście nadzoru rodzica. To rodzic lub opiekun może założyć dla dziecka konto w banku Santander i uruchomić bankowość online i aplikację mobilną. Wszystko można zrobić we własnej bankowości mobilnej, w placówce banku lub w bankowości internetowej obsługiwanej przez przeglądarkę.
Czytaj też: Bank Millennium robi ukłon w stronę smartfonów. Skorzystają prawie wszyscy klienci
Dzieci w tak młodym wieku nie będą miały oczywiście do dostępu do dużych kwot. Domyślnie limit transakcji wynosi 50 zł, maksymalny dzienny limit to 100 zł. To jeden z czynników, które powinny nauczyć młodych użytkowników odpowiedzialności finansowej w bezpiecznych granicach.
Ponadto aplikacja mobilna Santander daje dzieciom dostęp do BLIKA, dzięki czemu mogą korzystać z płatności, wypłat i przelewów na telefon. Z pomocą rodziców mogą zarządzać kartą płatniczą oraz oszczędzać na wybrane cele. Aplikacja daje też możliwość kupienia doładowania telefonu w popularnych sieciach. Jest tu także tryb dyskretny, dzięki któremu saldo konta nie jest widoczne w miejscach publicznych – na przykład w szkole.
Dla dzieci dostępna jest historia ich wydatków, rodzice zaś mają pełen wgląd w saldo i transakcje dziecka w swojej bankowości mobilnej i internetowej.
Dla Santander Banku to kontynuacja działań, które wspierają edukację finansową najmłodszych. Dzieci mogą zyskać cenne doświadczenie i poczucie kontroli dzięki temu, że mają możliwość samodzielnego płacenia za swoje zakupy i mogą śledzić swoje oszczędności. Joanna Olszewska, dyrektorka Obszaru Segmentu Klienta Indywidualnego, komentuje:
Od lat wspieramy edukację finansową najmłodszych. Udostępnienie aplikacji mobilnej dla dzieci to naturalna kontynuacja tych działań. Zależy nam, by już od wczesnych lat młodzi użytkownicy uczyli się mądrze zarządzać pieniędzmi, w bezpieczny sposób i pod opieką rodziców. Wierzymy, że takie doświadczenia budują solidne fundamenty na przyszłość.
Biznesowo zaś jest to kolejny krok w rozwoju kanałów cyfrowych Santander Banku.