Firma Tout Terrain, znana z wytrzymałych rowerów turystycznych, prezentuje model Ceres GT, który wyróżnia się bardziej agresywną geometrią w porównaniu do innych modeli marki. Zaprojektowany z myślą o wyścigach gravelowych oraz podróżach typu bikepacking, oferuje niezrównaną wszechstronność i wygodę.
Najlżejszy i najszybszy gravel w ofercie Tout Terrain
Rama roweru wykonana jest z potrójnie cieniowanej stali Thermocrom, co zapewnia wysoką wytrzymałość i skuteczne tłumienie drgań. Zawiera unikalne detale, takie jak zintegrowane prowadzenie kabli wewnątrz rur, co nie tylko poprawia estetykę, ale także chroni przewody przed uszkodzeniem w trudnych warunkach. Tout Terrain zastosował również system montażowy na widelec o nazwie “Boost”, który zwiększa sztywność i umożliwia większe obciążenie bagażników.
Czytaj też: Nowe oblicze e-MTB od Tout Terrain – rower Divide z przełomową konstrukcją
Producent postawił na wyważoną geometrię, która łączy stabilność z precyzją prowadzenia. Zoptymalizowane kąty ramy i niski środek ciężkości ułatwiają zachowanie kontroli na technicznych odcinkach, a jednocześnie pozwalają na dynamiczną jazdę na bardziej wymagających trasach. Długi rozstaw osi dodatkowo poprawia stabilność podczas szybkich zjazdów.

Koło 28″ (700c) to klasyczny rozmiar koła, który wywodzi się z wyścigów rowerowych. Podczas gdy oznaczenie 700c jest powszechne w Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii, w Europie i innych częściach świata termin 28″ jest używany zamiennie. Podczas gdy 28″ odnosi się do średnicy obręczy, 700c odnosi się do średnicy koła, w tym opony. Obecnie 28″ (700c) to popularny format opony do rowerów trekkingowych, ponieważ są one bardzo odpowiednie do codziennego użytku i dobrze sprawdzają się przy wyższych prędkościach. Ceres GT ma koła 700c i szerokie opony do 44 mm, ale można je wymienić na koła 650b.

W wersji “Select” Ceres GT oferuje napęd SRAM Apex AXS z 12-biegową kasetą GX Eagle Transmission, karbonowy widelec Tout Terrain z mocowaniami na torby i bidony, a także ręcznie budowane koła na piastach TT. Uwagę zwraca także system Ergo-Stop II, który ogranicza obrót kierownicy, chroniąc kable i ramę.

Ceres GT jest nie tylko szybkim gravelowym rowerem, ale także doskonałym kompanem na dalekie trasy dzięki liczbie punktów mocowania na ramie i widelcu. Wykończenie w trwałej powłoce proszkowej dodatkowo podkreśla jego wytrzymałość. Każdy rower Ceres GT składany jest ręcznie w Niemczech, co zapewnia wysoką jakość wykonania i dbałość o detale. Tout Terrain podkreśla swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój, wykorzystując trwałe materiały i energooszczędne procesy produkcji.
Cena wersji “Select” wynosi 3800 euro, a rower jest dostępny w czterech rozmiarach (S, M, L, XL). Możliwa jest wysyłka do Polski (do 3 miesięcy).