Lidl zmienia regulamin aplikacji Lidl Plus. Chodzi hłównie o Lidl Pay i partnerów technicznych

Aplikacja lojalnościowa Lidl Plus dostanie nowy regulamin. Lidl już rozesłał do klientów e-maile z informacjami, co się zmieni. Aktualizacja to przede wszystkim zmiany idące z duchem czasu rzeczywistości cyfrowej.
Lidl zmienił regulamin aplikacji Lidl Plus

Źródło: Nik / Unsplash

Lidl zapowiada zmiany w regulaminie aplikacji mobilnej od 25 czerwca 2025 roku. Na stronie sieci znajduje się aktualny i nowy dokument. Sieć zachęca do zapoznania się z nowymi zasadami z wyprzedzeniem, by uniknąć niespodzianek.

Lidl aktualizuje regulamin aplikacji

Popularna sieć sklepów ma na celu ujednolicenie zapisów, dopasowanie się do rzeczywistości cyfrowej oraz ułatwienie rozwiązywania konfliktów. Aktualizacja regulaminu, która wejdzie w życie od 25 czerwca, zakłada:

  • likwidację zapisów o platformie Online Dispute Resolution; ODR to europejska strona internetowa, która ma służyć do pozasądowego rozwiązywania konfliktów między sprzedawcami i klientami. Unia Europejska zamierza wyłączyć tę platformę 20 lipca;
  • aktualizację zapisów o krajowych podmiotach, którym Lidl może powierzać zarządzanie usługą Lidl Plus; chodzi o partnerów technicznych, którzy wspierają działanie aplikacji dla klientów sklepu;
  • zapis o wymogu podania imienia i nazwiska właściciela karty podczas aktywowania usługi płatniczej Lidl Pay;
  • usunięcie zapisu o uwierzytelnianiu dwuskładnikowym jako przyczynie ewentualnej blokady Lidl Pay; nowym powodem jest za to wygaśnięcie terminu ważności karty płatniczej, powiązanej z kontem klienta;
  • doprecyzowanie, że usługa Lidl Plus jest dostępna wyłącznie dla osób fizycznych, przebywających na terytorium Polski – to szczególnie ważna informacja dla wybierających się na zagraniczne wakacje;
  • podkreślenie bezpłatnego dostępu do aplikacji Lidl Plus; korzystanie z aplikacji nie wiąże się z dodatkowymi kosztami, ale użytkownicy przekazują dane osobowe, by możliwe było realizowanie usług.

Czytaj też: Młodzi będą kupować przez TikTok i ChatGPT. Rafał Brzoska: To będzie wstrząs

Lidl zaznacza także, że wszystkie dane na kontach użytkowników są zabezpieczone hasłem. Została więc zapewniona podstawowa ochrona danych osobowych.

Umowy zawierane w ramach korzystania z aplikacji Lidl Plus w Polsce są zawierane w języku polskim, ale usługa może być dostępna w różnych językach, i w zależności od tego używane będą różne języki.