Za nami trzecia edycja konkursu Startup Adventure! – Jesteśmy dumni, bardzo dziękujemy wszystkom projektom za udział, poziom był bardzo wysoki! – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Chief Digital Officer Burda International Polska.

Zwycięzcą konkursu został DrOmnibus. - Tworzymy nowoczesne, kompleksowe i multimedialne narzędzia wspierające terapię i edukację dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Dodatkowo wspieramy rodziców, nauczycieli oraz terapeutów w pracy z dzieckiem poprzez szkolenia, publikacje i materiały poradnikowe, dzięki którym w sposób kompleksowy możemy objąć pomocą najmłodszych – mówi Bogumiła Matuszewska, CEO DrOmbinus.

Startup Adventure to cykliczny konkurs dla Startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów.

3 równoważne wyróżnienia otrzymali: DreamJay - startup, który jako pierwszy wprowadza na rynek produkty ‘augmented sleep’, czyli rozszerzonego snu; GetBadges – projekt, który wprowadza elementy zdrowej rywalizacji oraz rozrywki do działów IT dzięki elementom zaczerpniętym z gier; oraz Dancing Międzypokoleniowy – startup, którego misją jest przełamywanie stereotypów związanych z postrzeganiem starości, walka z wykluczeniem społecznym ze względu na wiek, łączenie pokoleń.

- Po pierwszej udanej pilotażowej edycji Startup Adventure dostaliśmy dużo pozytywnych informacji od startupów i mentorów, postanowilismy więc projekt kontynuować. W nieco zmienionej formule, chcemy, żeby stał się na stałe obecny w naszej działalności. Liczymy, ze wszyscy zaangażowani znajdą dla siebie fajne wartości – mówi Anna Podkowińska-Tretyn – Chief Digital Officer Burda International Polska.

Nagrodami w konkursie są: kampania reklamowa w mediach Burdy i półroczna opieka mentorska. Łączna wartość nagród dla zwycięzcy to 150 tysięcy złotych! Dodatkowo wybrane startupy spotkają się również z managementem Burda Poland w celu omówienia potencjalnej współpracy i inwestycji. Nie zabraknie też nagród od naszych partnerów – pakiety premium Brand24, pakiety godzinowe kancelarii Kulicki Młynarczyk, zaproszenia na warsztaty od Deloitte i analiza budżetowa od Younick.

Mentorami konkursu byli: Anna Podkowińska-Tretyn, Edyta Pudłowska, Małgorzata Nocuń-Zygmuntowicz, Łukasz Głombicki, Mateusz Tułecki, Katarzyna Sroczyńska, Jan Stradowski, Łukasz Kamieniak, Dominik Komar, Bartłomiej Dajer, Joanna Winiarska, Norbert Młynarczyk, Łukasz Obuchowicz, Artur Rzepecki, Jan Zając, Piotr Kalarus, Izabela Sękowska, Katarzyna Nowakowska, Łukasz Majewski, Marek Rakowski, Władysław Kleniewski, Wojciech Przygocki, Akelsander Kłósek, Bartosz Cywiński, Maciek Budzich, Agnieszka Zielińska.

Kolejne spotkanie – z projektami z segmentu Fashion - odbędzie się już w grudniu! Więcej informacji i zgłoszenia na stronie www.startupadventure.pl. Konkurs odbywa się w The Brain Embassy - pierwszym biurze co-creatingowym w Polsce, w którym pracują, spotykają się oraz dzielą swoimi pomysłami i doświadczeniem przedstawiciele różnych światów - korporacji, małych i średnich firm, start-up’ów oraz freelancerzy. To wyjątkowe miejsce o powierzchni 1700 m2 zostało zaprojektowane w oparciu o najnowsze światowe trendy w tworzeniu przestrzeni, które wspierają naturalne powstawanie społeczności, twórczą współpracę między jej członkami oraz rozwój innowacyjnych pomysłów.

Startup Adventure to cykliczny konkurs dla startupów organizowany przez Burda International Polska. Dzięki współpracy z najlepszymi mentorami i zaangażowaniu ekipy wydawnictwa Burda, Startup Adventure to idealne miejsce, by pokazać, zareklamować i rozwinąć swój projekt, a także znaleźć inwestorów. Partnerami konkursu są m.in. Deloitte i bank Credit Agricole.